Toegankelijkheid

Skip to main content

Declaratieformulieren

Wat doet deze klant

Deze organisatie levert diensten aan mensen in de regio.

Wat was de vraagstelling

Jan, de financiële man van deze organisatie zocht een oplossing voor de problemen rondom declaraties. Elke maand geven mensen uit de organisatie het aantal uren en de kosten die ze gemaakt hebben door aan Jan zodat die de vergoeding kan uitbetalen. Dit gebeurde op verschillende manieren zoals: via Whatsapp, een online bericht, mondeling en ingeleverde bonnetjes. Voor Jan was dit maandelijks een flink uitzoekwerk, zelfs als alle informatie compleet was. Bovendien was het foutgevoelig.

Daarom was deze organisatie naast een website op zoek naar een gestructureerde manier voor de declaraties.

inlog portaal voor trainers

Wat doet deze klant

Deze organisatie levert diensten aan mensen in de regio.

Wat was de vraagstelling

Jan, de financiële man van deze organisatie zocht een oplossing voor de problemen rondom declaraties. Elke maand geven mensen uit de organisatie het aantal uren en de kosten die ze gemaakt hebben door aan Jan zodat die de vergoeding kan uitbetalen. Dit gebeurde op verschillende manieren zoals: via Whatsapp, een online bericht, mondeling en ingeleverde bonnetjes. Voor Jan was dit maandelijks een flink uitzoekwerk, zelfs als alle informatie compleet was. Bovendien was het foutgevoelig.

Daarom was deze organisatie naast een website op zoek naar een gestructureerde manier voor de declaraties.