Zoekwoordenonderzoek: De essentiële stap voor online groei

In de dynamische wereld van online marketing is de juiste benadering van jouw doelgroep essentieel voor succes. Maar hoe kun je ervoor zorgen dat jouw bedrijf opvalt tussen de talloze online aanbiedingen? Daarvoor moet je de taal van jouw potentiële klanten begrijpen. Zoekwoordenonderzoek is daarbij van onschatbare waarde. Bij Yolknet weten we precies hoe zoekwoordenonderzoek als strategie in te zetten om jouw online aanwezigheid te versterken.

Tijd besparen, impact vergroten: Het automatiseren van nieuwsbrieven

We worden overstelpt met informatie en aandacht is schaars. Juist daarom is het voor bedrijven en organisaties cruciaal om in contact te blijven met hun doelgroep. Een krachtig middel is de nieuwsbrief. Maar wat is een nieuwsbrief eigenlijk, waarom zou je het moeten gebruiken en kun je het schrijven van een nieuwsbrief uitbesteden?

Het gras is groener… waarom andere sites beter worden bezocht

Heb je je ooit afgevraagd waarom de website van een concurrent altijd meer bezoekers lijkt te trekken en betere posities in zoekmachines heeft? De verklaring ligt vaak in de keuze van zoekopdrachten en hoe goed deze aansluiten op je webpagina.

Het copyright jaartal in de footer: meer dan alleen een getal

Je hebt het vast weleens gezien, dat kleine jaartal met copyright logo onderaan een webpagina, de website footer. Maar wat betekent het eigenlijk? Het copyright jaartal geeft aan wanneer de website voor het laatst is bijgewerkt of wanneer deze voor het eerst live is gegaan.

De onderschatte kracht van de website footer: meer dan slechts een afsluiting

Als het gaat om webdesign, is het gemakkelijk om alle aandacht te richten op de opvallende header en de verleidelijke inhoud van een website.

Conversies: van bezoekers naar actie

Leer de kunst van conversies: van bezoekers naar actie om online succes te bereiken. Ontdek metingen, berekeningen en optimalisatie tips in dit artikel.

Website Optimalisatie: Ga voor meer dan 8 seconden aandacht

Online bezoekers bekijken korter dan ooit een website, namelijk slechts acht seconden! Dat is zelfs korter dan de aandachtsspanne van een goudvis! Van groot belang dus om die kostbare aandacht vast te houden.

Bouncepercentage: wat is het en wat kan je eraan doen

Gaat het over de bezoekersstatistieken van een website dan gaat het al snel over het ‘bouncepercentage’. Dit percentage is in de statistieken vaak hoog. Een bounce is een bezoek waarbij een website wordt verlaten zonder door te klikken naar andere pagina’s op je website. Dit kan verschillende oorzaken hebben.

Een meertalige website maken

Wil jij jouw bedrijf of merk laten groeien en de internationale markt betreden? Dan is het belangrijk om een meertalige website te maken.

Onbezorgd op vakantie dankzij geautomatiseerde bedrijfsprocessen!

Als ondernemer kom je voor verschillende uitdagingen te staan. Hoewel het eigenlijk geen uitdaging zou moeten zijn, vinden veel ondernemers het lastig om op een welverdiende vakantie te gaan. Het idee om je bedrijf achter te laten terwijl je zelf geniet van rust en ontspanning kan voor stress zorgen.

De wettelijke eisen voor een webshop

Webshops worden steeds belangrijker binnen de huidige retailmarkt. Steeds meer ondernemers kiezen voor het starten van een webshop. Soms in combinatie met een fysieke winkel, maar steeds vaker ook alleenstaand. Wanneer je van plan bent om met een webshop te starten, zijn er een aantal belangrijke regels die je moet volgen. In deze blog vertellen we je graag meer over de regelgevingen voor webshops. 

Verbeter de vindbaarheid van je website: de 3 belangrijkste pijlers!

In een eerdere blog hebben we het gehad over het belang van het vernieuwen van je website. Een van de aspecten die hierbij naar boven kwam, was dat het ten goede komt aan de vindbaarheid in Google. In deze blog gaan we in op aspecten die belangrijk zijn om je website beter vindbaar te maken.

Yolknet© 2005 - 2024Alle rechten voorbehoudenPrijzen excl. 21% btw